Nekromanseren – Edelmot 2
Av Victor Sotberg, illustrert av Odin Helgheim Etter sommerferien går begge guttene i 9. klasse - og møtes igjen på hvert sitt lag. Men noe har skjedd: Victor er ikke lenger den usikre personen han var før: Han er Vis hele forlagsteksten
Av Victor Sotberg, illustrert av Odin Helgheim Etter sommerferien går begge guttene i 9. klasse – og møtes igjen på hvert sitt lag. Men noe har skjedd: Victor er ikke lenger den usikre personen han var før: Han er Jeg elsker denne boka den er kjempe gøy og morsom terning kast 1000
Boka er veldig bra jeg liker den veldig gått.
Jeg synes at boka er får 6-16.
Jeg syns at Victor og Odin langer bra bøker.
Jeg syns at den var passe lang.
Edelmot syns jeg er en bra tittel, Det var bra de ble venner igjen.
Jeg likte karakterene var bra.
Terning kast 5,5/6.
Boken handler om Victor og Odin som er i en spill verden. Jeg likte boken men slutten er rar og Victor ble sterkere. etter sommer ble han lit mer kaldt i stemmen og lit mer seriøst. Odin bestevennen til Victor ble med på den ander laget. Victor er kul nå :0 🙂 😀 XD terning kast 6
Boken handler om Viktor og Odin men Viktor og Odin er ikke venner lenger.. Odin joinet Jakob men Nora joinet Viktor yay 🙂 Jeg ble så glad når jeg fikk den… er det forsatt uansett jeg syns den er spennene og gøy jeg gir den en 10000/10 den var ganske bra Viktor blir mye bedre han er en Nekromanse ikke en healer (´・ω・`) pls lag en eldemot 3 Odin regret that now? jeg dør for eldemot 3?
Jeg har lest Edelmot 2. Boken handler om et spill i en annen verden. I boken møter vi Victor og Odin. De har alltid spilt sammen, men plutselig dolker Odin Victor i ryggen.
Jeg likte boken fordi den var spennende. Jeg liker bøker om gaming og den ga mening. Jeg liker at det er en tegneserie. Det gjør den enklere å lese. Jeg vil anbefale boken til barn på mellomtrinnet som liker gaming og tegneserier.
Terningkast 5. Den kunne vært enda litt lenger 🙂
Etter sommerferien går begge guttene i 9. klasse – og møtes igjen på hvert sitt lag. Men noe har skjedd: Victor er ikke lenger den usikre personen han var før: Han er kald, målbevisst – og fryktelig god i Edelmot. Styrkeforholdet er endret og alle kortene delt ut på nytt.
Hvordan skal de to forholde seg til hverandre nå?
den er kul den hadler om etter sommer ferien så ble victor mer seriøst og kald slutten er rar og kreftene til victor ble sterkere jeg gir terning kast 6 ofc 🙂
Jeg synes Edelmot boken er en veldig bra bok å lese.
Tegningene var veldig fine, det var drama og spenning i boken.
Jeg kunne ikke stoppe å lese den så jeg gir den 6/6.
Jeg tror kanskje at boken passer til
9-12 år.
Håper det kommer en Edelmot 3.
Boka handler om en spill som heter edelmot og er anime pixler art den er god 5/6 veldig god bok tegningene er fra gudens hule ????????
Jeg syntes den var veldig bra å spennende på slutten. Den var så bra at jeg gir den en 5.
Mest på grunnen av at slutten var så episk å ga meg så mye jeg ikke kunne vente på.
Denne boken lærer andre barn som spiller videospill å være lojale og åpne for andre.
Denne boken kunne jeg ikke vente på å komme til slutten. Det var så spennende at jeg ikke kunne stoppe.
Men det var litt mye drama å jeg får litt vondt i hodet.
Men kjempe bra bok altså.
PLIS GI OSS EN 3ER??
Boka er bra men litt for kort
eg liker boken men den er lit kort så den for terningkast 5/6
Det er en
Dårlig alt for mye drama!
Pinlig å lese
Kjedelig
Ingen kan gjøre rollene dems
Hva slags spill er edelmot
Ok tegninger
Jeg likte en spennene slutt på forrige bok gjorde bokserien sykt spennende og entuastisk, den viser hvordan det er og bli mobbet og hvordan man tar igjen og står opp til mobberne. Alt det barn liker (spille og bekjempe monstere) i en bok PERFEKT! Og fordi den forfatteren Victor Sotberg både er en kjent YouTuber og TV fyr fra TV 2 så er han allerede kjent så da blir boka hans kjent dobbel så fort PERFEKT IGJEN! Han har allerede laget en bok som heter «Bare Victor» for edelmot serien så han har erfaring. Terningkast 6
Edelmot 2 av Victor Sotberg og Odin helgheim. Lille nerde Victor har blitt en større nerd. men nå er han god på edelmot
Denne boken får en ener (sorry victor) gode ting det var gode tegninger.
Dårlige ting verden var ikke helt forstå bar man for eksempel det var vanskelig og skjønne om alle i verden spilte edelmot eller om det bare var skolen, måten de snakka var pinlig,
Alle klarte liksom ikke å spille riktig rolle i historien, det var ikke så skremmende, det var ganske repetetivt.
Edelmot 2 var veldig bra, den er morsom og den handler om videospill, som for min del er veldig sjeldent og alle rollene og alt sånt var veldig gode det var en ganske god historie og kule tegninger… Jeg gir boken 5,5/6
EDELMOT:
Jeg synes edelmot er en fin bok for barn som spiller videospill f.eks VR.
Terningkast: 3 for meg. Den er veldig spennende og har bra tegninger og man kan lære litt av den.
MEN det var AAAAAAAAAAAAAALLLLLLLTTTT for mye drama at jeg fikk vondt i hjernen.
Og den er ikke for 3.kl syns jeg.
Alt for mye vold for barn.
9-12 år.
Sykt bra